ایمان قاصدیان ایمان قاصدیان
۰
– مردم وقت و حوصله خواندن ایمیل های طولانی را ندارند، پس به هیچ وجه متن های طولانی ننویسید. از متنهای قابل فهم و بدون هرگونه پیچیدگی استفاده کنید و تا جای ممکن خلاصه بنویسید.
– مردم از ایمیل های تبلیغاتی متنفرند. بنابراین از قالب ها و عکس های تبلیغاتی تا حد امکان پرهیز کنید.
– در ایمیلهایتان از مطالب مفید و کاربردی استفاده کنید و تنها کمتر از ۳۰٪ را به فروش سرویس یا محصولتان اختصاص دهید.
– هروقت قصد فروش محصول دارید یاد مخاطبانتان نیفتید. ایمیلها را در بازههای زمانی از پیش تعیین شده و بهصورت مرتب ارسال کنید. برای اینکار میتوانید از ابزارهایی استفاده کنید که خودشان در زمانهای مشخص ایمیل را ارسال میکنند.
– میزان خواندن ایمیل در ساعتهای مختلف روز متفاوت است. با مطالعه آمار مربوط به اعضای بانک ایمیلیتان میتوانید ساعت مناسب را تخمین بزنید.
– در بخش فرستنده، بجای استفاده از نام شرکت، از نام یک نفر از اعضا استفاده کنید. مثلا: علی از کاموا.
– اگر نام مخاطب را می دانید حتما در شروع از آن استفاده کنید. تاثیر قابل توجهی خواهید دید.
– از عناوین جذابی استفاده کنید که کاربر را به باز کردن ایمیل تشویق کند. حتما خطوط اول متن ارسالی باید با عنوان ارتباط نزدیک داشته باشد.
– در همان جمله اول خودتان را معرفی کنید و بگویید چرا آن ها را مخاطب قرار داده اید.
– لیستی از عنوانها تهیه کنید و آنها را آزمایش کنید. به شدت از نمونه های آماده پرهیز کنید. باید متن مخصوص خودتان که برای مخاطب شخصی سازی شده است ارسال کنید.
email-marketing
– افراد زیادی ایمیل خود را با موبایل چک میکنند؛ بنابراین بسیار مهم است که ابعاد ایمیل برای صفحه گوشیهای مختلف بهینه شده باشد.
– برای رسیدن به مهمترین هدف که افزایش میزان کلیک بر روی لینکها است، فقط از یک لینک استفاده کنید. هر ایمیل باید برای یک مقصود فرستاده شود و بیشتر از آن خواننده را سردرگم میکند.
– سعی کنید حتما لینکها را در قالب دکمه به کاربر نشان دهید. احتمال کلیک بر روی دکمهها بسیار زیاد است.
– همه مراجعین هدف یکسانی ندارند و در یک مرحله از پروسهی خرید – Sales Pipeline – نیستند؛ سعی کنید شخصیتهای – Personas- مختلف تعریف کنید تا ایمیلهایتان را هدفمندتر بفرستید.
– در متن دکمههای فراخوان کلماتی که حس زحمت و کارکردن میدهد استفاده نکنید. مثلا بجای عبارات: یادگیری، ثبت نام، شروع کردن، پرداخت و…. از عبارات: دریافت، مشاهده، بازی کردن، لذت بردن و … استفاده کنید.
– حتی الامکان همه چیز را A/B تست کنید. رنگ، عنوان، متن دکمه فراخوان و….. تستها حتما باید هدفمند انجام شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود.
– در آخر ایمیل بگویید که خوشحال میشوید به سوالات آنها پاسخ دهید و کمکشان کنید. حتما از عبارات سپاسگزاری استفاده کنید.
شما از کدام نکات بالا بهره بردهاید و نتیجه گرفتهاید؟
:: موضوعات مرتبط:
کسب و کار اینترنتی ,
بازاریابی اینترنتی ,
,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0